Træningsprogram i 4 trin.

De 4 trin er kun for dig, der er seriøs omkring at få en flottere krop.
Hvis du er klar til, at tage styringen over din krop, er vi 110% sikre på, at de 4 trin, kan transformere din krop, dit selvværd og dit liv.
Vi har samlet de bedste og mest effektive øvelser, til hvert niveau, og lavet 4 trin der indeholder træningsprogrammer, der tager dig fra 0-100.

Herunder kan du se informationer, om hvert af de fire trin.

Træningsprogram Trin 1.

Få Gratis Trin 1 – Klik her…

– Se om vores Træningsprogram Trin 1 er det rette for dig, i denne guide “Din Trin Guide”.

Tryk på den blå knap og modtag “Træningsprogram Trin 1” om 30 sekunder!

 

Download her..

Billede Træningsprogram Trin 1 begynderDu undgår at bekymre dig om, hvilke øvelser og maskiner der er de mest effektive eller hvilke øvelser der vil tage dig mod dit mål, om at komme ned i fedtprocent, få mere tonede muskler og blive strammet op.

Trin: 1 ud af 4.
Udførelse: 3 gange om ugen. (Med minimum 48 timer mellem hver træning).
Muskelgrupper: Hele kroppen.
Forløb: 8 uger, for at fortsætte din udvikling, skal du have et nyt program.
Varighed: Ca. 1 time
Vægt: Individuelt. Øg gradvist vægten uge for uge.
Pause imellem sæt: 1 min.
Yderligere: Trin 1 forbereder din krop og muskler på det mere krævende, men også mere effektive Trin 2.


Står du for maden i hjemmet og mangler du inspiration?
Vil du vide hvordan du laver lækre “Studenterbrød” eller måske fyldige “Træstammer” lavet på en sundere måde?
Dem og mange andre, får du i Fitness Rådgivnings kogebog, for kun 65,-
Køb kogebogen nu og modtag den indenfor 24 timer!
køb kogebog – Klik her…Forside kogebog


Hvorfor vi giver dig ”Træningsprogram Trin 1 – Begynder” helt Gratis.            

Vi har mange års erfaring, med yderst effektiv træning, og vi har erhvervet flere forskellige uddannelser indenfor området.
Vi tør derfor sige, vi har ret godt styr på, hvad man skal gøre og hvad man bestemt ikke skal gøre.

Men det har ikke altid været sådan…

Mange vi har snakket med, inklusiv os selv, manglede et nemt og effektivt træningsprogram, der kunne give os en god start.
Et træningsprogram hvor vi vidste, at de øvelser vi lavede, var de mest effektive for vores niveau og for den muskelgruppe vi trænede.

Denne mangel, har resulteret i mange timers ineffektiv træning, og unødige skader hos os og rigtig mange andre.

DEN GODE NYHED!

Vi vil give dig et træningsprogram i form af vores ”Træningsprogram Trin 1 – Begynder”, som er den plan vi og mange andre manglede.

Når du er færdig med Træningsprogram Trin 1, vil vi sørge for du kommer i mål!
Derfor har vi lavet et 4 trins forløb til dig, med den træning du behøver.


Træningsprogram Trin 2

Køb Trin 2 – Let øvet – Klik her…

Hvis ikke du har været igennem Træningsprogram Trin 1.
– Se om Trin 2 er det rette for dig, i denne guide “Din Trin Guide”.

Enten har du været igennem Træningsprogram Trin 1, eller også har du selv været igang i nogle måneder.

Uanset hvad, er det utrolig flot af dig!
Undersøgelser viser faktisk, at efter 12 uger, begynder en ting at blive en vanesag.
For dig vil det betyde, at når du har fulgt Trin 1 og Trin 2, der sammenlagt varer 14 uger, vil der være stor chance for, at fitness er blevet en ny sund vane, som du nyder og holder af.

Det er netop det vi ønsker for dig!Billede Træningsprogram Trin 2 let øvet

12 uger kan virke af meget, men vi har med de 2 første trin, gjort træningen særlig overskuelig, så du kan holde motivationen oppe undervejs!

Når fitness og en sund livsstil er blevet til en vane, ved vi det kun et spørgsmål om tid, før du når dine mål!
Uanset om dit mål er vægttab, blive strammet op, få tonede muskler, komme ned i fedtprocent eller opbygge større muskler, ved vi fra egne og andres erfaringer, at dit mål nok skal komme!

Trin 2 – Information om Træningsprogram Trin 2.

Trin: 2 ud af 4.
Udførelse: 3 gange om ugen (Med minimum 48 timer mellem hver træning).
Muskelgrupper: Hele kroppen (Der vil være mere effektive øvelser til ben og baller end i Trin 1).
Forløb: 6 uger, for at fortsætte din udvikling, skal du have et nyt program.
Varighed: 1 t. 30 min.
Vægt: Individuelt. Øg gradvist vægten uge for uge.
Pause imellem sæt: 1 min.
Yderligere: Øvelserne i Trin 2 er mere effektive, men også hårdere end i Trin 1, de vil tage dig videre mod målet.

Forskellen fra “Trin 1 – Begynder” til “Trin 2 – Let øvet”.

Intensiteten øges fra Trin 1.
Der vil være nye og mere effektive øvelser, nu hvor din krop har fået en god grundtræning fra Trin 1 – Begynder, du vil på den måde fortsætte din udvikling.


Træningsprogram Trin 3

Køb Trin 3 – Øvet – Klik her…

Hvis ikke du har været igennem træningsprogram Trin 2.
– Se om Trin 3 er det rette for dig, i denne guide “Din Trin Guide”.

I træningsprogram Trin 3 vil du blive testet på den gode måde!

Det er her dine ben og baller for alvor, kommer til at arbejde med “back squat”, en af de bedste øvelser for ben og baller.
Du vil derudover, blive mødt af nogle af de bedste øvelser der findes, til hver enkelt muskelgruppe.

Mange af de øvelser du har lavet frem til nu, har været for at forberede dine muskler og din krop, til de øvelser du vil arbejde med i Trin 3, heriblandt “back squat”.
Du vil også få maveøvelser, så du på 10 min. får den træning din mave behøver, for at være og se stærk ud.

Du kan nedenunder, læse mere om hvad du får i Trin 3.Billede Træningsprogram Trin 3 øvet

Trin 3 består af 2 programmer, det man kalder “2-split”.
Dvs. du får 2 forskellige programmer for 1 programs pris.

Trin 3 – Træningsprogram 1.

Træningsdag 1 og 3 (Ex. mandag og torsdag).
Muskelgrupper: Ben, Baller, Bryst, Frontskulder og Triceps.
Forløb: 6 uger, for at fortsætte din udvikling, skal du have et nyt program, her har vi specielt lavet Trin 4.
Varighed: 1 t. 30 min.
Vægt: Individuelt. Øg gradvist vægten uge for uge.
Pause imellem ben-sæt: 1,5 min.
Pause imellem øvrige: 1 min.

Trin 3 – Træningsprogram 2. 

Træningsdag 2 og 4 (Ex. tirsdag og lørdag).
Muskelgrupper: Ryg, Biceps, Bagskulder, Mave og Cardio.
Forløb: 6 uger, for at fortsætte din udvikling, skal du have et nyt program, her har vi specielt lavet Trin 4.
Varighed: Ca. 1 t. 40 min inkl. cardio
Vægt: Individuelt. Øg gradvist vægten uge for uge.
Pause imellem sæt: 1 min.
Mave: Maveøvelserne udføres uden pause. Lav 3 mave runder.
Èn maverunde: Ét sæt af hver øvelse lige efter hinanden. Hold derefter 1 min. pause og lav næste runde.


Træningsprogram Trin 4

Køb Trin 4 – Klik her…

Hvis du har været igennem Træningsprogram Trin 1,2 og 3 eller er på udkig efter et intenst træningsprogram, vil “Træningsprogram Trin 4” være lige noget for dig.

Trin 4 består af 5 forskellige træningsprogrammer, ét til hver træningsdag,

Hvis ikke du har været igennem Trin 3.
– Se om Trin 4 er det rette for dig, i denne guide “Din Trin Guide”.Billede Træningsprogram Trin 4 ekspert

Grundlæggende informationer om Trin 4.

Dage: 5 dage.
Træningsprogrammer: 5 forskellige, ét træningsprogram til hver træningsdag.
Muskelgrupper:  Ben, Baller, Ryg, Mave, Skulder, Triceps, Biceps, Bryst.
Cardio: 3×20 min.
Varighed: 1t 20 min. – 1t 45 min.
Forløb: 7 uger.

Indblik i de Informationer du får til det første træningsprogram.

Trin: 4 – Træningsdag 1 ud af 5.
Muskelgrupper: Ben, Balder og Cardio.
Forløb: 7 uger.
Varighed: 1 t. 40 min. Inkl. cardio.
Vægt: Individuelt. Øg gradvist vægten uge for uge.
Pause imellem sæt: 1-1,5 min.

Rigtig god fornøjelse! 

Du er meget velkommen til at skrive til os.